Friday, April 2, 2021

Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım'dan Galatasaray'a olay açıklama

Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım'dan Galatasaray'a olay gönderme




Fenerbahçe'nin Ali Koç'tan önceki başkanı Aziz Yıldırım'ın röportajı sosyal medyayı salladı! Ezeli rakibi Galatasaray'ı şikecilikle suçlayan Aziz Yıldırım, Fenerbahçe'nin şampiyonluk iddiasıyla ilgili sarı kırmızılıların kendisi üzerinden videolar yayınladığını bunun aptallık olduğunu ifade etti. Aziz Yıldırım ayrıca 'Bu ülkeye şikeyi sokan takım Galatasaray'dır' sözleriyle sarı kırmızılı taraftarların tepkisi çekti.

Uzun süren sessizliğini bozan Yıldırım'ın satır başları şöyle: 'Üç senedir susuyorum ama artık konuşmam gerekti. Çünkü Galatasaray, Aziz Yıldırım üzerinden Fenerbahçe'ye savaş açma yoluna gitti. Ben Fenerbahçeli değilim, Fenerbahçe'nin kendisiyim.'

Fenerbahçe'ye savaş açmak yanlıştır ve aptallıktır. 1959 öncesi şampiyonluklar için Fenerbahçe müracaat etmiş olsa ben 2014'te çalışmayı başlatıp, 2017'de açıklama yapar mıydım? Yalan söylüyorlar. Galatasaray adına utandım. Konuşmaları kesip yayınlıyorlar. Fenerbahçe şampiyon olmuşsa, bunun müracaatını yapıyorsa federasyon tabii ki onu tasdik edecek.

ads

Ditulis Oleh : sabahtan Hari: 8:18 AM Kategori:

0 comments:

Post a Comment

 

Blogroll

About