Thursday, November 5, 2015

Görgüsüzlükte gelinen son nokta

Görgüsüzlükte gelinen son nokta: H&M ve Balmain işbirliği ortalığı birbirine kattı

Bu görüntüleri, Kızılay evsizlere erzak dağıtırken bile göremezsiniz. H&M’in düzenlediği VIP davette 1500 Türk Liracığa mont alabilmek için birbirini yediler.


“Kapıda sıralar halinde bekliyorduk. Uzunca bir bekleyişten sonra bizi 30 metrekarelik bir bölmeye (hücreye) aldılar. İtiş kakıştan nefes alamıyordum, her yerden çığlıklar yükseliyordu. Dört kişi bir mankeni parçalamış, birinin elinde kopuk kol… Ama dayanmalıydım. Arbede yaşadıktan sonra nihayet dışarı çıkmayı başardım.”

Bunlar, bir mültecinin yaşadığı yaşam mücadelesinden kesitler değil. H&M’in İstanbul Zorlu mağazasında VIP müşterileri için verdiği iki buçuk davetten yaşananlar.

Marka, alışverişin daha sakin olabilmesi için, davetlileri iki gruba ayırmıştı.  İlk bölüm 200 kişilik ünlülerin ağırlıklı olduğu bir kalabalık. İkinci bölüm ise 400 kişilik, çoğunlukla sosyal medyada yarışmalarla dağıtılan davetiyelerle gelenler. Gelin, 200 kişilik ilk ‘elit’ bölümde yaşananlara bir göz atalım.

Aralarında Nur Yerlitaş, Fatih Ürek gibi isimlerin olduğu, hali vakti yerinde davetliler, ‘hesaplı moda’ sloganıyla ünlü mağaza zincirinden bir parça alabilmek için nasıl birbirini yedi?

ads

Ditulis Oleh : sabahtan Hari: 2:46 AM Kategori:

0 comments:

Post a Comment

 

Blogroll

About